הקמת אתר אינטרנט – למה אני צריך את זה?

העידן הדיגיטלי של 2021 מציג עולם של גברים, נשים וילדים בכל הגילאים המסתובבים ברחובות עם מחשב בגודל 4-6 אינץ 'בכיסם. לכל אחד יש טלפון סלולרי, לכולם יש מחשב, וכולם אוהבים לצרוך מידע מגוון. כאשר המידע הופך להיות זמין תוך שניות באמצעות ביצוע חיפוש ברשת האינטרנט ויישומים אחרים מבוססי אינטרנט, עסקים קטנים כבר לא יכולים להרשות לעצמם לתפקד ללא נוכחות מקוונת.

הקמת אתר אינטרנט

גם אם אין לך אתר אינטרנט כרגע, כבעל עסק, אין לנו ספק שזה רעיון שחלף בראשך יותר מפעם אחת. לא הגעת לדף זה במקרה 😊

אני כאן לעזור לך לצלוח את משימת הקמת אתר אינטרנט לעסק שלך.

כמו כל דבר אחר בצה"ל גם אתר אינטרנט מתחלק ל-3 חלקים עיקריים:

  1. דומיין – כתובת האתר (www) ניתן לרכוש דומיין ישראלי אצל כל אחד מהרשמים המוסמכים או דומיין בינלאומי  או שאנחנו נעשה זאת עבורכם
  2. חשבון אחסון – מקום שבו ניתן יהיה לאחסן את האתר לאחר הקמת אתר האינטרנט
  3. בסיום הקמת אתר אינטרנט לוקחים את כל הקבצים, תמונות וכו ומעלים אותם לשרת האינטרנט. גם כאן, אנו נשמח לאחסן את אתר האינטרנט בשרתי הענן שלנו אשר מתופעלים על ידי צוות מקצועי ומיומן.

כנראה שיש לך הרבה תירוצים שונים מדוע טרם הקמת אתר אינטרנט לעסק שלך. יש לפחות 50 סיבות לכך שהעסק הקטן שלך צריך שיהיה לו אתר, אך היום נסקור ונדגיש את 7 הסיבות העיקריות. חלק מאותם תירוצים שמעכבים אותך אפילו יטופלו גם כן.

מטעמי נוחות בחרנו להתייחס לכמה תחומי פעילות ספציפיים המשמשים כדוגמאות היפותטיות. אם סוג העסק שלך לא מוזכר, אל תתייאש. הדוגמאות כולן רחבות מספיק כדי שניתן יהיה ליישם אותן בכל עסק קטן בכל הענפים.

  1. יצירה ושמירה על תקשורת יעילה עם הלקוחות

למרות שרבים מבעלי העסקים הקטנים מבלים את רוב שעות היממה בעסק שלהם, המציאות היא שהם לא יכולים לתפקד כך לאורך זמן. בעל עסק צריך גם זמן איכות עם המשפחה, חברים, פעילות בשעות הפנאי חשובה להמשך התפקוד. אתה לא יכול להיות זמין 24/7!

כאשר יש לך אתר אינטרנט ונוכחות מקוונת העסק ממשיך לתקשר בצורה יעילה עם לקוחותיך ללא תלות במרחק שלהם, שעות היממה או הזמינות שלך.

כלל הזהב של כל עסק, במיוחד עסק קטן, הוא "הלקוח תמיד צודק." אם תדאג ללקוחות שלך, הלקוחות שלך ידאגו לך בתמורה.

לפעמים כל שצריך הוא טופס פשוט "צור קשר" באתר אשר יאפשר ללקוחות לספק משוב ישירות אליך. אתה יכול להשיב ישירות לתגובות אלה באופן פרטי אם רלוונטי. הלקוחות ירגישו יותר בנוח להציע הצעות אנונימיות, חיוביות או שליליות, שאולי לא ישמיעו אתכם באופן אישי.

  1. למתחרים שלך יש אתר

המתחרים שלך משתמשים באתרים כדי לא רק לשמור על לקוחותיהם הנוכחיים, אלא גם למצוא לקוחות חדשים. עצם מציאת לקוחות חדשים עבורם עשויה להביע על אובדן לקוחות מצידך. עסקים קטנים אינם יכולים להרשות לעצמם לאבד אף לקוח, במיוחד לא למתחרים הישירים שלהם.

הלקוחות אוהבים עסקה טובה. אם הם יכולים לבדוק את מחיר המוצר או השירות לפני הרכישה, הם ישמחו לעשות זאת באמצעות הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב בנוחות ובזמן המתאים להם.

מדוע שלקוח יבזבז זמן לנסוע ל -3 חנויות מזרנים שונות אם הוא יכול לתמחר את האפשרויות שלו בתוך דקות מהמחשב? מדוע שהם יקדישו זמן להתקשר ל -4 חשמלאים שונים כאשר הם יכולים לבצע חיפוש בגוגל ואף לצפות ולקרוא המלצות של לקוחות אחרים על אותו איש מקצוע בתור לקפה בבוקר.

יכול להיות שיש לך את המחירים הזולים יותר; יכול להיות שיש לך את המוצרים הטובים יותר; אך הצרכנים לא יידעו זאת אם יוכלו למצוא את מבוקשם מהמתחרים שלך באופן מקוון. לא מאמין לי? בצע חיפוש מקוון מהיר של "המוצר / שירות שלך" ב"אזור השירות שלך ". אני מבטיח לך שעשרות תוצאות תצוצנה.

  1. צור מסלול והזדמנות להתרחבות וצמיחה

אל תיתפס במנטרות עתיקות יומין… הגישה "אם זה לא נשבר, אל תתקן את זה" תביא אט אט לקריסתו של העסק שלך אם תאפשר לאותו תהליך חשיבה לשלוט בהחלטותיך.

קיום אתר אינטרנט לא רק ישמור על העסק שלך רלוונטי בהווה, אלא גם יאפשר צמיחה והתרחבות עתידית. לכל מי שיש לו גישה לאינטרנט, למעשה יש עכשיו גישה ישירה לעסק שלך, בניגוד ללקוחות שנמצאים במרחק נסיעה מהעסק שלך.

"הלקוחות שלי הם אולד סקול, הם לא משתמשים באינטרנט."

אם התמזל מזלך ויש לך לקוחות שלא משתמשים באינטרנט, זה נהדר! העסק שלך כנראה מאוד רווחי ומצליח ללא אתר. זה לא אומר שאתה צריך להזניח את בסיס הלקוחות שכן שעושה שימוש באינטרנט. אם אתה בעל עסק עם "לקוחות עתיקים", סביר להניח שאתה מספיק מבוגר כדי לזכור חברת השכרת וידאו בשם Blockbuster .

בתחילת שנות האלפיים היו ל Blockbuster למעלה מ- 8,000 חנויות ברחבי 10 מדינות. פחות מעשר שנים אחר כך, חוסר היכולת של הרשת להישאר עדכנית ורלוונטית גרם להם להגיש בקשה לפשיטת רגל ובעצם להפסיק מלהתקיים. בהיעדר אלטרנטיבה טובה יותר, הם נמחקו מהמפה.

אני יודע ששמעת אנשים אומרים, "אני זוכר מתי העסק ההוא היה פעם שובר קופות." אל תיתן לזה לקרות לעסק שלך!

זכור, זו הייתה רשת בינלאומית של מיליארדי דולרים שלא הצליחה לשרוד בג'ונגל העסקי משום שלא הצליחה להסתגל לקדמה ולהיערך כראוי לצמיחה.

  1. הגדלת המכירות

"אתר לא יעשה לי כסף."

אתר יכול לעזור לייצר יותר מכירות לעסק שלך ולהיות נוח וזמין יותר ללקוחות שלך, ללא קשר לתחום הפעילות שלך. עסקים יכולים למכור מוצרים ושירותים באמצעות חנות מקוונת. אם אתה מוכר מוצרים מוחשיים חנות מקוונת יכולה לאפשר ללקוחות לרכוש פריטים מחוץ לשעות הפעילות הרגילות שלך. לקוחות יכולים גם לרכוש פריטים בשעות הפעילות שלך, מבלי להצטרך לשוטט בחנות הפיזית שלך.

אתה עשוי אפילו לגלות כי זה יותר חסכוני עבור העסק שלך למכור מוצרים באינטרנט לעומת בחנויות. ניתן להקדיש פחות שעות וזמן עובדים לעזרה ללקוחות באולם התצוגה אם מכירות אלה מתבצעות באופן מקוון. העובדים שלך יכולים במקום זאת להתמקד במשימות אחרות.

"אני מוכר שירות, חנות מקוונת לא תעזור לעסק שלי."

גם אם אין לך מוצר מוחשי שתוכל לשלוח ללקוחות שלך זה לא אומר שאתה לא יכול לייצר יותר מכירות באמצעות האינטרנט על ידי מכירת השירותים שלך.

אם אתה בעל מסעדה-תאפשר ללקוחות שלך להזמין שולחן דרך האתר שלך. הקם תפריט מקוון בו לקוחות יכולים להזמין אוכל לבית או למשרד.

אם אתה הבעלים של עסק לניקוי יבש? השתמש באתר שלך ללקוחות כדי לקבוע את שעת האיסוף והמשלוח שלהם.

אתה מטפל בעיסוי, אינסטלטור, מדריך יוגה, צייר –  הרשימה נמשכת ונמשכת.

כל העסקים הקטנים מבוססי השירות הללו יכולים להשתמש באתרים שלהם ככלי תקשור עם הלקוחות לקביעת פגישות לשירות. אתה יכול אפילו לגבות פיקדון באמצעות כרטיס אשראי.

  1. עקוב אחר מעקב אחר תחומי העניין של הלקוחות

האם אתה יודע אילו מוצרים או שירותים הלקוחות שלך הכי אוהבים? אולי אתה חושב שזה כל מה שנמכר בכמויות גדולות, או כל מוצר שיש לו שולי רווח גבוהים ביותר בעסק שלך. אם יש לך אתר, האנליטיקה יכולה להראות לך אילו דפים באתר ובאופן ספציפי אילו קישורים למוצרים ושירותים הלקוחות שלך לוחצים הכי הרבה.

"אני כבר יודע מה הלקוחות שלי רוצים, אתר לא יכול לעזור לי בזה."

יתכן שתציע מוצר שלקוחותיך אפילו לא ידעו שהוא אופציה במהלך ביקורם בחנויות שלך. בהתבסס על ניתוחים אלה, תוכל להתאים כראוי את התמחור שלך כדי למקסם את הרווחים על הפריטים הנצפים ביותר שלך.

האתר שלך עשוי להציע שירות או מוצר שלוחצים עליו 90% מהמבקרים, מה שמרמז שזה צריך להיות המוצר הכי נמכר, עם זאת, יתכן כי תמצא ששירות זה הוא בעל שיעור הקנייה הנמוך ביותר מבין כל המוצרים שאתה מציע. מידע זה יכול להוות אינדיקציה לכך ששירות זה אינו במחיר הולם. נתח את המידע בכל דרך שמתאימה לך, אך ללא אתר מידע זה לא יהיה זמין עבורך.

אם יש לך פונקציית "חיפוש" חכמה באתר האינטרנט שלך, אתה עשוי ללמוד שלקוחות מחפשים מוצרים שאינך מציע. לדוגמא, נניח שהחברה שלך מייצרת כובעים בהתאמה אישית. האתר שלך עשוי להציע עשרות סגנונות כובע שונים להתאמה אישית, אך הלקוחות שלך מחפשים סגנון שאתה לא מחזיק במלאי. עכשיו תדע שסגנון הכובע הזה הוא האחד שצריך להציע כאופציה להתאמה אישית לקהל הלקוחות שלך.

  1. בנה מאגר לקוחות

אפשר ללקוחות שלך ליצור חשבון מותאם אישית באתר שלך. חשבון זה יכול לאפשר ללקוחות גישה קלה למוצרים ולשירותים המועדפים עליהם. לקוחות יכולים לגשת להיסטוריית ההזמנות שלהם ולהזמין מחדש בצורה חלקה בפחות קליקים באמצעות האתר.

ככל שהלקוחות שלך צריכים לעשות פחות עבודה בכדי לבצע הזמנה, כך הם נוטים לרכוש יותר. פרטי לקוח אישיים כגון מספרי כרטיסי אשראי, חיובים וכתובות למשלוח יישמרו בחשבונותיהם כך שניתן יהיה לבצע רכישות תוך דקות בודדות.

"האם ישנם יתרונות אחרים ללקוחות היוצרים חשבון מקוון באתר שלי?"

באישור הלקוחות שלך, תוכל להשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלהם המשויכת לחשבונות שלהם כדי לשלוח להם דוא"ל שבועי או חודשי. אפשר לשלוח הודעות הניתנות להתאמה אישית כדי לשלוח ללקוחות שלך קופונים או מבצעים אחרים שמפנים אותם לחנות שלך, או ישירות לאתר האינטרנט שלך.

  1. הגדילו את הרווחים

אפילו פילנתרופים יסכימו כי המטרה מספר אחת של כל עסק קטן כגדול היא להרוויח יותר כסף בשורה התחתונה. שימוש באתר אינטרנט כערוץ שיווק ומכירה יכול לספק לעסק שלך את הרבגוניות והגמישות העסקית הנדרשת.